Monday, January 5, 2009

.kisah tentang tv.


salam

lama gak saya tak update blog ni. malas pula. hehe. ok. oleh kerana sekarang saya ada di rumah. tv adalah medium paling saya suka. hehe. [selain laptop]. saya teringat dulu, masa sekolah saya selalu berebut dengan abang saya. hehe.

dia akan kata dia yang buka tv tu si dialah yang berhak untuk tengok mana-mana channel yang dia suka. masa tu memang rasa geram sangat. apa saya buat? saya tutup tv tu dan on kan semula. saya pun kata kat dia saya yang on so sayalah yang berhak. haha.

abang saya memang bengang je. dia pun buat perkara yang sama macam saya tu. sampaikan kami buat benteng pertahanan supaya masing-masing tak dapat nak on kan tv tu. adeh. penat. lawan dengan orang besar. hehe.

lastly, dia akan buka channel dia suka tu dan dia tukar ke channel yang saya nak tengok tu. hehe. [tu tanda dia mengalah. hehe] tengoklah sama-sama. tapi kadang-kadang dia buat tak tau dia buka je channel yang dia suka tu. terpaksalah saya tengok. huhu.

tapi sekarang, saya just berebut dengan mak saya. hehe. sayalah akan mengalah. anak yang baikkan. hehe. then, mesti tak sabar nak tunggu iklan. hehe. lagi satu, selalunya kalau tengok tv mak akan tertidur, so saya akan pergi ke channel yang saya nak tengok pastu slowkan volume. haha.

* tadi saya semula tengok hasil-hasil kerja projek kawan-kawan masa kat u. huhu. rindu kawan-kawan. =]

0 apa kata anda?:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors