Wednesday, April 22, 2009

.kisah tentang kerja baru.


salam


bulan depan [bulan 5].. sesuatu yang baru akan terjadi dalam hidup saya. huhu. InsyaAllah saya akan bekerja di tempat baru. cita-cita saya? berkemungkinan besar. hehe.

tapi saya tau, kerja tu memang mencabar. bagi saya yang insan biasa ni. hehe.

so, sekarang kerja saya sangat banyak. kena siapkan sebelum saya letak jawatan. usaha! huhu.

* kalau tak siap, gaji kena tahan. huhu. taknak!!
* doakan semuanya berjalan dengan lancarnya. =]

2 apa kata anda?:

syinteru152 said...

waa..besh nye hajar da dpt keje baruuu~

doakn aku akn dpt keje tetap juge nti yerh~

gud luck + all da best 2 u.
keje lelok.
dpt gaji byk blanje aku.
hoho
;p

haza said...

tq syikin. InsyaAllah, ada rezeki kau plak nnt. =]

blanje? huhu. boleh2. =p


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors