Monday, July 27, 2009

.kisah tentang beg.. dan kereta.


salam


bosan sungguh hari ni. tengok-tengok jam, belum pun tiba lunch. huhu. semua orang tengah bosan. satu kerja pun tak boleh buat. kenapa? sebab kami semua malas ke? mesti la tak. ada problem sikit dengan db. jadi, banyak benda tak boleh jalan. fikir-fikir, bagus juga. ambil peluang ni untuk rehat sekejap.. jengah macam-macam laman web, baca tu, baca ni..

...

ok. semua dah buat. bosan juga! ok. mari update blog. =)

semalam balik saya balik dengan smar. tiket bas dah habis. huhu. lama tu saya tunggu dia sampai. huhu. hantar adik kecik ke asrama dan kemudian terus gerak balik. saya request singgah sekejap kat jj s2. nak beli beg. bulan lepas nak tengok-tengok, jadi bulan ni ingat nak beli. lagipun, mak saya dah bagi green light nak beli. hehe.

sampai kat kedai beg tu, saya suka sangat sebab beg tu masih ada. pelik juga, beg cantik, tapi takde orang beli lagi. tak kisah la. mungkin beg tu memang untuk saya kan. hehe. saya pegang beg tu dan tengok harga [bulan lepas lupa nak tengok]. oppss! saya tengok smar. lepas tu saya gelak. hehe. en smar tengok harga. dia kata tu tampal je. nanti tanya dengan sales girl tu. then, orang tu tanya dalam bahasa inggeris yang agak pelat, saya nak ke beg tu. 10% diskaun. dia kata beg tu dari korea. dan saya juga suspek, dia juga dari korea berdasarkan percakapan dia yang agak pelat tu. dan saya tak jadi beli. mahal sangat dan saya rasa bukan keperluan yang penting pun untuk saya beli. dan smar kata, mungkin sebab tu takde lagi orang nak beli. hehe.

huhu. sedih betul. balik dengan tangan kosong. tapi fikir-fikir balik, takpe la. tak dapat beli beg, tapi saya dapat jimat!. hehe =]

masuk je highway, sesak! tak bergerak. huhu. lapar pula tu. bayangkan selalu ambil masa 30 minit nak sampai, semalam dekat sejam lebih. sambil duduk dalam kereta yang bergerak sikit-sikit tu, kami tengok la kereta depan, kanan dan kiri. tengok mana kereta yang best. hehe. dulu, masa ada cuti-cuti tertentu baru lah jalan sesak macam ni. tapi dah berapa lama ni saya tengok, setiap minggu asyik sesak. dulu tak macam ni pun. mungkin dah semakin ramai rakyat malaysia mampu nak beli kereta. =)

masa tu saya fikir, beg yang harga ratus sikit tu saya tak jadi beli, macam mana nak beli kereta yang puluh ribu tu. huhu. satu cara. ok. mari kita mula menyimpan dari sekarang! hehe.

* kan best kalau kalau ada train macam ktm tu ada sampai selatan. senang saya nak balik kg. hehe

* oleh sebab bosan tak boleh buat kerja hari ni, ingat nak kuar lunch awal sikit. haha. boleh ke? hmm. jangan ditanya. haha. =)



2 apa kata anda?:

CoOkiE MoNSter said...

ermm....ape motif mr tomato n oren tu?? Adakah mereka adalah watak2 dalam cerite?

tetttt!=>

haza said...

haha. tu adalah gmbaran si penulis xsbr nak mkn. =p

dan mkn sayur dan buah bgus utk kesihatan. =) tomato sayur? buah?

hmm.. fikir jap..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors