Tuesday, October 13, 2009

.kisah tentang rombongan peminangan.

salam


hari ni azam saya untuk kerja dengan sepenuh hati tak berjalan dengan lancar. haih.. 2, 3 hari ni batuk dah semakin elok. tapi tiba-tiba hari ni macam makin teruk plak. adeh. leceh. nak buat kerja pun susah. pastu rasa risau akan ganggu orang lain. :(

mak dah ada kata makan madu. ok. tadi tengah hari smar pergi belikan madu lebah. masuk office saya terus makan. dan batuk semakin menjadi-jadi. macam mana ni? cepatlah baik. susahlah nak cakap kalau batuk-batuk ni. hu hu.

banyak cara saya dah cuba. minum air suam entah dah berapa gelen saya minum, air asam, ubat batuk, dan terbaru ni madu. tolong, siapa ada petua untuk sembuhkan batuk dengan berkesan.

dan sekarang saya batuk dan selesema. saya memang jarang selesema, macam mana boleh kena ni. hu hu. cepat. cepatlah sembuh. kerja banyak nak kena siapkan ni.

* esok rombongan jejaka-jejaka ilp yang suka bersukan nak datang istana beta. ha ha. hakim, jangan lupa mengadap beta ya! :p kalau boleh bawa dayang-dayang sekali. [p.a, cikgu eng dan cikgu matematik tu. ;p]
* rombongan meminang? mana ada. ha ha.

0 apa kata anda?:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors