Monday, February 2, 2009

.kisah tentang dia.


dia segalanya bagi saya.
dia berada di samping saya setiap masa.
dia ketawa dan dia menangis untuk saya.
saya akan buat yang terbaik untuk menggembirakannya untuk setiap waktu dan ketika.
dialah pemberi semangat hidup saya selama ini.
jujurnya saya sangat sayangkan dia.
tiada kata yang menggambarkan betapa saya sayang dan rindu padanya ketika ini.
bila dia menangis, saya rasa sangat sedih dan hati saya juga menangis.
oleh kerana itu, saya mahu dia sentiasa gembira dan tertawa.
kerana dia seorang wanita yang melahirkan saya dan saya dapat melihat bumi yang begitu indah ciptaanNYA Yang Maha Esa.

* mak kata kasih ibu sepanjang jalan, kasih anak sepanjang galah.

0 apa kata anda?:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors