Saturday, February 14, 2009

.kisah tentang terjemahan.


salam.

adeh. tiba-tiba pening plak kepala ni. dahi dah berkerut-kerut. [menunjukkan saya sedang berfikir dengan bersungguh-sungguh]

saya teruskan fikir. banyak lagi ni. separuh lagi nak siap.

memang otak saya sedang bekerja dengan rajin, kuat dan bersungguh-sungguh.

susah ni. apa ni. alamak. kalau dah tak tau buat je la tulisan ni italic. habis cerita.
kesian plak kat student. nanti mereka tak faham plak.

**********beberapa jam kemudian**********

siap. pergh. memang susah nak terjemah soalan untuk subjek IT dari bahasa inggeris kepasa bahasa melayu. berpeluh. adeh. kepala saya sakit. lapar plak tu. huhu.

* saya kena buat soalan ujian 1. senang bangat. tapi saya tetap risau mereka tak dapat nak buat.
please. harap-harap mereka berjaya! =]

1 apa kata anda?:

Unknown said...

hajar!!!tag!!!


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors