Thursday, November 20, 2008

.kisah tentang hari suka ria.


Sejak seminggu lepas, jejaka di Pusat Sumber sibuk bertanya bila lagi nak pergi main boling. Ini semua gara-gara sudah ketagih nak main boling. Puncanya, perlawanan boling antara bahagian bulan lepas. Terbawa-bawa mood tu sampai sekarang. hehe.

Jadi, semalam kami sama-sama gerak pergi JJ Seremban 2. Nasib sudah tempah lane awal. Memang ramai orang time tu. Apa yang pasti, kami memang bersuka ria semalam. Dari ketua jabatan, staf, cikgu-cikgu, praktikal (saya. hehe) dah macam budak-budak sekolah. Saya sememangnya seperti itu. lalalala. Saya sinopsiskan sajalah ya! Ringkas sikit. hehe.

.boling.

main 2 game setiap orang. happening! ada banyak insiden yang membuatkan kami sakit perut gelak. haha. mula-mula, kengerian yang pertama, kak zu melontar sekuat hati dan inersia kebelakang lebih kuat, jadi bola melantun ke belakang. huhu. nak ketawa tetapi kami cover-cover. haha. selepas itu, banu terlepas bola dari tangan dia dan bola terus menuju ke longkang kiri dengan perlahannya. masa itu, semua terpaku. terdiam. dan. cepat! cepat banu! ambil lagi bola lain. baling sebelum bola tu sampai. haha. banu cepat-cepat baling dan 3 pin jatuh. jadilahkan, janji ada markah. tetapi yang kelakarnya, bola pertama tadi berhenti di tengah-tengah longkang! haha.

.game kereta.

saya dan banu pergi main. best rupanya main game kereta ni. syok! tengah khusyuk berlumba. saya rasa ada mata yang memandang saya dan dia kata boleh tahan juga. tidak tenteram saya. isk. kan dah terbabas. game over. saya tengok dia. dia tengok saya. then dia cakap kenapa tidak gunakan gear tu. dan. dengan slumbernya saya jawab, saya tidak tahu nak guna. haha. saya pun bangunlah. dia suruh main lagi. saya gelengkan kepala. saya segan! hehe.

sebelum balik, saya main sekali lagi. puan rohaizah sempat pesan. control keayuan. walaupun berlumba kereta tetapi berlumba dengan penuh keayuan. haha. macam mana tu?

.karaoke.

haha. mula-mula 6 lagu. kemudian puan rohaizah tambah lagi 4 lagu! serak semua. hehe. dangdut, rock, balada, 70-an semua ada. dan macam tak sangka mereka semua sangat spoting. hehe. sesudah itu, habis kak yanti dan banu kena usik dengan mohd nor dan fairuz. "sengol-sengolan, cubit-cubitan. ah. ah." haha.

makan. balik. penat. pagi ini saya ada kelas. study ala kadar saja. huhu. nanti saya bagi latihan banyak-banyak kat mereka. haha.

0 apa kata anda?:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors