Wednesday, August 26, 2009

.kisah tentang hari wanita.


salam

selamat berpuasa. =) hari yang ke lima, dah semakin boleh sesuaikan diri. tapi mula-mula bangun sahur, pedih gak la nak buka mata tu. he he.

semalam patut saya pergi buka puasa kat klcc. ada sambutan hari wanita kebangsaan. tuan pm rasmikan. tapi lepas fikir semasak-masaknya, campur faktor-faktor yang berkaitan, saya tak jadi nak pergi. kerja agak banyak dan menyahut seruan kerajaan. kurangkan berada di tempat tumpuan umum. he he. lagi pun pergi petang balik malam. penat tu. hu hu.

sekarang macam-macam ada dalam kepala. kerja. puasa. raya. cuti raya. konvo. cuti konvo. adeh. pening. smar kata semua tu benda kecil. tak perlu besarkan sesuatu yang kecil. nanti kita yang terasa berat. [ya. saya semakin berat. ha ha]

polisi kat sini, selepas cuti raya, setiap unit perlu sekurang-kurangnya ada seorang staf yang bertugas. [dari rabu, khamis dan jumaat] dan seperti biasa, kami anggota-anggota baru ni kenalah berkorban. he he. bagi staf senior cuti lebih. sebenarnya, hormat ke mereka. kita baru ni mestilah berkorban sikit. kan. cuti tak apply lagi. untuk konvo pula pun sama.

baru saya teringat kata-kata abang no 3. dulu saya selalu bising kat dia sebab susah sangat nak cuti. asyik kerja je. pastu dia kata, nanti saya dah kerja saya rasalah. sekarang, hah! saya pulak dapat rasa macam mana dilemanya. he he. takpelah, jangan fikir banyak-banyak. buat pening je. positif sikit. benda kecil je semua tu. he he. ok la. jom kita enjoy! enjoy buat kerja. ha ha.


2 apa kata anda?:

CoOkiE MoNSter said...

ringankan masalah..!ringankan masalah...! ringankan masalah...! [sudut saikokan minda] --?


tp sy xmakin ringan ponn? T-T

shaz haza said...

sama. makin berat.

pertambahan berat berkadar terus dgn pertambahan usia dan makan. he he.


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors