Monday, August 3, 2009

.kisah tentang sakit kepala.

salam

hari ni mungkin saya jadi antara yang datang paling awal. 0715. he he. awal tu. kemudian pergi perhimpunan bulanan. paling suprise tiba-tiba di jemput pergi depan. pengenalan staf baru. baru? 3 bulan dah. kira baru ke? habis perhimpunan, pergi Unit Keselamatan, nak ambil sticker kereta untuk sesi ni, dan perasan. ha ha. lesen saya tamat hari ni. hu hu. macam mana boleh tak perasan ni. tak boleh la nak bawa kereta. hu hu. =(

kepala pula sakit hari ni. tak tau sama ada sebab saya salah makan, atau saya tak dapat nak create view dari pagi tadi lagi atau darah tinggi. darah tinggi?? oh. di jauhkan. tadi google, sakit kepala juga salah satu tanda h1n1. hu hu. tolong, di jauhkan juga.

masa lunch singgah kedai jap, ingat nak beli panadol. sampai office, nak makan. actal? alahai, saya kata kat pekedai tu panadol. ni jenama baru ke? haih.. nak makan takut pula. tak pernah dengar lagi ni. hu hu. sabar je la. moralnya, selepas beli sebelum keluar kedai, tengok betul ke tak barang tu.

hari sabtu, saya pergi picc. dijemput hadir ke majlis konvokesyen. hmm, biasa je. lama pula tu kena duduk dalam dewan. sejuk dan bosan. hu hu. paling tak best, toilet kat situ. kesian makcik-makcik merungut macam mana nak guna toilet tu. tak mesra pengguna. [kalau nak tau macam mana, pergilah picc. takpun kat alamanda. sama je. 2x 5. mungkin style zaman sekarang kot]

ada yang kelakar, sebelah paginya, saya kelam kabut nak masuk dewan. kakitangan dan ibu bapa duduk katne la, itu la ini la. then, jumpa seorang pensyarah, dia ajak pergi sarapan dulu. ok. saya pun tak makan lagi. duduk join dengan dia. tengah makan, saya perasan saya duduk di kalangan para pensyarah perubatan. ha ha. seorang doktor tu sempat gurau. 'this table only for the doctors.. no lah, saya gurau je' ha ha. saya? he he. senyum je la. =)

then, smar nak datang dengan alif, nak pergi makan sate kajang after majlis tu. tapi kak iza pula tak dapat ikut. kawan dia masuk icu. accident [dan meninggal petang sabtu tu. Al-Fatihah..]

saya tak jadi ikut smar sebab kak an ajak pergi alamanda. cari hadiah. dan rasa bersalah sikit. hu hu. rasa macam dia marah. he he. tapi yela. kita manusia merancang, Tuhan yang menentukan. takpe, next time kita pergi ok! =)

semalam plan nak pergi office buat kerja. tapi ha ha. tak jadi. lepak je kat rumah. layan tv, sampai ke malam. he he.

aduh. dah siap taip entry ni kepala saya masih sakit. macam mana nak buat kerja ni. hu hu.


5 apa kata anda?:

keem said...

pening kepala???
dah g klinik??
dah makan ubat????
semua skali diatas sudah ker???


p/s- hari2 sy kasi ikan mkn. makin besar ikan warna biru...:)

shaz haza said...

ye pening kelapa.. =(
klinik xpegi.. takut jumpe doktor. ha ha ha..
ubat? ye. sudah. =)

shaz haza said...

pening kelapa????? ape tu. ha ha ha ha. kepala la. lalalala...

CoOkiE MoNSter said...

pening kelapa???? hahahaha..... dah pening sangat kew tu sampai taip pon len macam jer..hehe

shaz haza said...

ha ha.. adeh..
pening aisyah.. haha..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors