Monday, August 10, 2009

.kisah tentang kereta.

salam

hari ni, satu sejarah dalam hidup saya telah terjadi. he he. hari ni saya memandu sendiri pergi kerja. =) bangga pula rasa. he he. mestilah, pertama kali ni, saya memandu sendiri walaupun dah bertahun-tahun saya dapat lesen.

perasaan? hmm. macam-macam. takut, cemas, teruja. ha ha.

masa tu dah fikir, halangan-halangan saya akan saya hadapi sepanjang nak jalan nanti. hu hu.

simpang nak keluar dari kawasan rumah. sini memang zon tahap bahaya. kereta banyak, pastu saya ni kan jenis penakut nak lintas jalan. ha ha. dan, seperti yang disangka, kereta berderet-deret. hu hu. tawakal. Alhamdulillah, berjaya. he he.

kemudian, lampu isyarat. kenapalah tak hijau. saya malas nak berhenti. ha ha. takut enjin mati nanti. ha ha. untuk mengelak lampu isyarat tu, saya ambil jalan lain. ha ha. tak kisah lah, janji selamat tu yang paling penting. he he.

tapi akhirnya, kena gak berhenti kat bulatan depan mpn. risau sangat masa tu. kereta kat belakang pun banyak. ok. set otak, jangan panic, relax saja, buat macam biasa. dan. semuanya ok. he he.

hari ni, dapat lagi free topeng. tapi tak pakai pakai pun lagi. hu hu. ye. ye. nanti saya pakai ye.
sampai je office terus bagi tau mak dengan smar. ha ha. mak mesti bangga dengan saya. he he.


5 apa kata anda?:

CoOkiE MoNSter said...

hehe...satu peningkatan yg bagus..chaiyok2..sy xdpat ,mask free ponn???

shaza said...

aha. 1 peningkatan pencapaian dlm hidup. =)

org2 comel ke dpt. hu hu

shaz haza said...

shaza? ha ha
ape da..

mule blk

aha. 1 peningkatan pencapaian dlm hidup. =)

org2 comel dan lemah lembut je dpt. he he.

keem said...

kereta???

shaz haza said...

kereta???

ala, yg ada stereng, 4 tayar tu la.
dpt byg x? he he


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors