Monday, September 7, 2009

.kisah tentang gambar.

salam

sejak 2 minggu kebelakangan ni, si pakar koding sibuk cite kat saya mungkin hari raya ni dia nak risik seseorang. saya tumpang gembira. he he. si pakar koding ni agak pelik sikit orangnya. jarang saya jumpa orang lelaki yang cerita hal-hal macam ni. selalukan orang lelaki lebih banyak diam, tak suka cerita hal macam ni. nak- nak lagi dengan kawan perempuan.

dia agak excited. ha ha. umur dia baru 25 tahun. dan dia kata dia dah cukup lewat nak kahwin. hah?? tu la dia. macam-macam dia tanya kat saya. nanti kena bagi berapa cincin. nak tunang berapa lama. nanti bersanding boleh ke. dia tanya kat saya macamlah saya pernah kahwin. mestilah belum! hu hu.

ha. semalam kebosanan tahap petala 7. saya pun tengoklah we got married kat mysoju. pastu mereka pergi ambil gambar perkahwinan. serius. cantik. sweet je tengok. rasa teringin pula nak ambil. ha ha. haa. ni bukan sebab saya nak kahwin ya.


dan. saya boleh pula suruh pakcik google cari gambar-gambar kahwin lain. ha ha. takpe. bukan selalu saya buat macam ni. hu hu.



saya hanya nak bagi tau.

satu gambar menceritakan seribu maksud. =)

3 apa kata anda?:

k.e.r.i. said...

cik hajar pulak bila?
haha

CoOkiE MoNSter said...

ai...petanda namanye tuh? dah ada aura2 nasik minyak je nh.

hehe

haza said...

keri

huh. en keri mahu support?
anytime. ha ha.

cookie

he he. itu hanyalah agenda mengisi mase lapang. =p


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors