Wednesday, September 30, 2009

.kisah tentang panas, sejuk dan cuti.

salam

bangun pagi ni saya dah demam. malam semalam terus je tidur. sakit kepala, batuk, badan kejap sejuk kejap panas. hu hu. tadi pagi pergi klinik, klinik buka tapi doktor tak sampai lagi. apa kes? haih, so balik rumah makan tengok tv jap. ha ha.

doktor tanya macam mana boleh demam. haa?? sorang ofismate batuk dan demam. so mungkin dapat virus dari dia. so advise si doktor ialah 'lain kali cakap dengan dia, jangan dekat2, pergi jauh2, kau kan tengah batuk. nanti jangkit'. baik punya nasihat. dan doktor yang baik hati itu tak bagi pun mc. hu hu. saya tak larat macam mana nak kerja lagi. hu hu.

timbang berat badan jap kat situ. dan keputusan amat memberangsangkan. berat naik. ha ha. bagus. patutlah pakai seluar macam senak perut je. ha ha.

sampai ofis, makan ubat, pergi surau, tidur! he he. bangun je kepala tambah berat. ke memang sebab kepala saya berat. hu hu. cik cookie bagi nasihat minum air 100plus tu. lunch nanti saya cuba.

tolong. cepatlah sembuh. saya mahu jumpa kawan-kawan esok. saya mahu konvo hujung minggu ni. orang kata kalau kita berpeluh, demam cepat baik eh? ooohh. ok. jom bersenam. :p

* ofis sejuk macam kat kutub ni macam mana nak berpeluh?
* esok dan lusa saya cuti. melaka tunggu kami! =) isnin? hmm, tengok keadaan dulu nak sambung cuti ke tak. :p
* selamat bergraduasi kawan-kawan semua! =)


2 apa kata anda?:

keem said...

siannye.. demam dia ni.. jaga kesihatan...

shaz haza said...

hakim

huhu..

demam, batuk.. uhukuhuk..

cepat la sembuh. =)


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors