Friday, September 25, 2009

.kisah tentang wanita pilihan.

jantungku berdegup laju
lebih laju dari biasa
tolong
puas sudah otakku mengarang ayat
untuk ku luahkan dan lontarkan
bila bersua nanti
tapi
satu yang ku takuti
ayat-ayat hebat itu hanya duduk diam
tanpa mahu keluar dari mulut
hanya duduk diam dalam otak dan hati
tolong..

jadikan pertemuan ini
sebagai landasan terbaik untuk langkah seterusnya

jujurnya
aku cemas
jujurnya
aku risau

cukup baguskah aku?
cukup baikkah aku?
cukup sempurnakah aku?
cukup berjayakah aku?

lancarkan pertemuan itu..
jadikan aku paling cantik hari itu
jadikan aku paling petah berkata hari itu
jadikan aku paling pandai hari itu
jadikan aku paling manis senyuman hari itu
jadikan aku paling disenangi semua orang

tinggi sungguh permintaanku ini

=)

2 apa kata anda?:

CoOkiE MoNSter said...

sejak bila cik hjar pandai mnulis puisi? ngehngeh..dramatis.

shaz haza said...

cookie

ngeh..ngeh.. hee..
bakat telah muncul kembali. :p


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors