Wednesday, September 9, 2009

.kisah tentang hari yang indah.

salam

malam tadi saya tidur lewat, kawan yang bakal jadi ibu telefon nak teman sembang. dia begitu excited dapat kerja ptm kat putrajaya, lapor diri akhir bulan ni. tahniah! =) jadi secara rasminya, geng hise dah berjaya keluar dari kne. bagus kawan-kawan. Alhamdulillah! =) walaupun penat tapi demi kawan yang seorang ni saya gagahkan mata ni gak. he he. hari ini, pagi-pagi masuk office, puan ketua dah panggil masuk bilik meeting. hasilnya, saya kena siapkan 1 modul sebelum cuti raya! hari ini, rabu, esok, lusa, minggu depan. jadi saya ada lebih kurang 7 hari! 7 hari?? hu hu. tekanan. tekanan. ha ha.

jadi, tadi saya plan, pagi masuk ke office 7.45 saya kena terus serius buat. pastu sambung keseriusan kerja tu sampai petang. pastu balik, sambung fikir pula kerja untuk esoknya. so kita rotate plan ni sampai khamis minggu depan! ok?

jangan sampai tak dapat cuti raya sudah. dan paling seram kalau tak dapat cuti konvo! oh. tidak. di jauhkan. tolong. beri saya kerajinan dan kefokusan untuk siapkan semua ini. hu hu.

dah. dah. cukup, jom, mula sekarang.

come on! u can do it. can do it. ha ha.


* terima kasih kepada kawan-kawan yang memberi ucapan semalam. =) meningkat setahun lagi. he he.

2 apa kata anda?:

CoOkiE MoNSter said...

yooo...chaiyok2! berusahala hajar! =p

lachata..

shaz haza said...

yeah! berusaha! =]


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors